کوکتل لیفت bcn tensis

مقاله حوزه آرایشی و بهداشتی از جمله: آرایش چشم و ابرو - آرایش صورت - آرایش مو - لوازم آرایشی - نکات آرایشی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

توضیحات کاربردی این محصول :

امروزه یکی از مهمترین ویژگی هایی که نشان دهنده جوانیست، داشتن پوستی شاداب و سرحال است. پوستی که دارای استحکام و قوام باشد می‌تواند در جوان به نظر رسیدن بسیار موثر باشد. اما همگی می دانیم که با مرور زمان و افزایش سن پوست مان دچار شل شدگی و به اصطلاح پیری خواهد شد؛ همیشه درصدد برطرف کردن این مشکل هستیم. اگر بخواهیم از کم خطر ترین و پر بازده ترین راه های رسیدن به یک پوست جوان اشاره کنیم، استفاده از کوکتل مزوتراپی است که می‌توانند راهی برای داشتن پوست مستحکم باشند تا پوست شل شده دوباره به حالت ارتجاعی خود بازگردد. یکی از بهترین محصولات مزوتراپی که در زمینه جوانسازی و استحکام بخشی به پوست استفاده می شود کوکتل لیفت bcn tensis است. ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد جزئیات آن، ویژگی ها و مزایای آن با یکدیگر صحبت کنیم.

مشخصات کوکتل لیفت bcn tensis

کوکتل لیفت bcn tensis از بهترین محصولات برند بی سی ان است. این برند اسپانیایی ویژگی‌ها و مشخصات منحصر به فردی دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد. همانطور که گفتیم این محصول توسط کشور اسپانیا ساخته شده است. یک پک شامل ۵ ویال ۵ میلی لیتر می باشد که با استفاده از آن پوست لیفت می شود و به عبارتی سفت کننده و لیفتینگ صورت به شمار می‌رود. جوانساز و درخشان کننده پوست است. به بهبود الاستین و کاهش چین و چروک و خطوط درون پوست کمک می کند. همچنین به افزایش تولید کلاژن و هیدراته شدن پوست می پردازد.

کوکتل لیفت bcn tensis از مواد مغذی زیادی تشکیل شده است که از ترکیب دو یا چند آمینو اسید هستند. خیلی از هورمون های بدن مانند هورمون رشد و انسولین نیز در این گروه از پپتید ها قرار می گیرند. 

عملکرد کوکتل لیفت bcn tensis

اگر بخواهیم در مورد عملکرد این کوکتل صحبت کنیم باید بگوییم دارای هیالورونیک اسید، ویتامین، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و محصولاتی با خاصیت احیا کننده و خواص ضد پیری است که می‌تواند سلامت پوست را تضمین کند و با استفاده از آنها از پوست خود مراقبت خواهید کرد. این محصول یک میع سفت کننده و از بین برده شلی پوست است. می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را احیا کند. این ترکیبات باعث تقویت بافت و سفت شدن پوست صورت خواهند شد. با تولید سلول های جدید چین و چروک های به وجود آمده را کاهش می‌دهند. با القای سنتز کلاژن، الاستین و ماتریکس جدید خارج سلولی خاصیت ارتجاعی را به پوست باز می گردانند.

مزایای تزریق کوکتل لیفت bcn tensis

از مزایای کوکتل لیفت می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد. همانطور که گفتیم در این محصول از مواد مغذی استفاده شده است که می‌توانند سطح کلاژن سازی را در پوست افزایش دهند. اثر سفت کننده کلی برای پوست به همراه خواهند داشت. یک اثر ضد التهابی بلقوه به شمار می‌رود. عملکردهای احیا کننده سلول را افزایش می‌دهند و باعث بهبود جای زخم میشود. با تشکیل سلول های نو آنها را بهبود می بخشد و باعث افزایش سطح هیدراتاسیون پوست خواهند شد.

کیفیت، بازدهی و کارایی آنها بسیار بالاست. از عناصر فعال و فاکتورهای رشد خوبی در آنها به کار رفته شده است.قیمتی مقرون به صرفه دارند و هیچ گونه عوارض جانبی شما را تهدید نخواهد کرد.

نکات مهم هنگام تزریق کوکتل

این نکته را نیز در نظر بگیرید که برای تزریق و انجام مزوتراپی کوکتل ها حتماً باید نزد یک پزشک کاربلد و حرفه ای مراجعه کنید؛ زیرا در صورت عدم توجه به این موضوع ممکن است مشکلات جبران ناپذیری برای شما به وجود بیاید

قیمت کوکتل لیفت بی سی ان

قیمت  کوکتل لیفت bcn tensis در مقایسه با دیگر محصولات لیفت کننده یا سفت کننده بقیه برندها دارای قیمتی مقرون به صرفه تر است. البته این قیمت به معنای پایین بودن کیفیت محصول نیست. برند bcn یکی از برندهای معروف است که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است؛ در نتیجه شما می توانید این محصول با کیفیت و کارایی قابل قبول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

موارد مصرف و عوارض

اگر بخواهیم در مورد مزایای کوکتل لیفت bcn tensis صحبت کنیم باید بگوییم که برای از بین بردن مشکلات پوستی، چین و چروک  بسیار کاربردی است و عوارضی به همراه نخواهد داشت. با استفاده از این کوکتل شما نتیجه‌  درمان را سریع مشاهده خواهید کرد. عوارض احتمالی بسیار کمی دارد. پروسه درمان آسانی دارد. کارایی مطلوبی دارد.

همچنین مراقبت و نگهداری پس از آن آسان است. به عبارتی دوره نقاهت آن بسیار کوتاه است. پس از تزریق نیاز است که یکسری شرایط و مراقبت ها را انجام دهید که پزشک با شما در میان خواهد گذاشت. تنها ممکن است پس از تزریق کمی کبودی و تورم در محل مشاهده کنید که کاملا طبیعی است و جای هیچ نگرانی ندارد.

نتایج پس از تزریق کوکتل لیفت bcn tensis

عوامل مختلفی هستند که در نتیجه کوکتل ها موثر می باشند. این پارامترها می‌توانند نتیجه حاصل را بر روی انواع پوست متفاوت جلوه دهند. پزشک مربوطه در جلسه قبل از درمان همه این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد. سعی کنید دستورالعمل ها را در اولویت قرار دهید و هیچ کاری انجام ندهید. در صورت مشاهده هر گونه حساسیت و خطرات احتمالی حتماً با پزشک خود در تماس باشید. قابل ذکر است که گاهی بدن افراد و واکنش آن ها با یکدیگر متفاوت است؛ در نتیجه ممکن است که نتیجه ای که دریافت می کنند با یکدیگر متفاوت باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : baran
ت : سه شنبه 6 تير 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی